X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Jeszcze więcej o Nowym Golfie - dane techniczne

2012-10-17
Strona główna -> Volkswagen -> Golf -> 7 (2012-dziś)

Jedyny w swoim rodzaju. Rozpoznawalne cechy produktu. Siedem generacji Golfa nie tylko tworzyło historię sukcesów w dziedzinie techniki i ekonomii, lecz także w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Stylistyka zewnętrzna Golfa jest dzisiaj jednym z najbardziej znanych przykładów designu produktu. Walter de Silva, Szef Designu Volkswagen AG wyjaśnił: „Klucz do sukcesu leży w tym przypadku w ciągłości. Na świecie jest mniej niż tuzin samochodów, których stylistyka przez dziesięciolecia była szlifowana i udoskonalana tak, jak w Golfie, i przez to stała się ponadczasowa.” Klaus Bischoff, Szef Designu Marki Volkswagen dodał: „Do rozpoznawalnych cech produktu Golfa należą typowe słupki C, długa linia dachu i typowa linia okien oraz charakterystyczny przód i tył z poprzecznymi elementami. Te detale czynią również nowego Golfa bardziej niepowtarzalnym i ponadczasowym, niż większość innych samochodów kompaktowych. Można by powiedzieć, że stylistyka Golfa wzoruje się na sobie samej.”

Proporcje premium. „Język formy – zdaniem Bischoffa – jest logiczny, solidny, zorientowany na produkt, czysty i precyzyjny, jest doskonałym przykładem DNA designu marki. Wyjątkowa jest architektura podstawowa nowego Golfa: prosta, mocna, zrozumiała i bezpieczna. Niezwykle ważny jest poza tym fakt, że proporcje Golfa siódmej generacji się zmieniły i jego wygląd jest teraz jeszcze bardziej niepowtarzalny.” Marc Lichte, designer nadwozia, wyjaśnia: „Do zmiany proporcji przyczyniła się modułowa platforma podłogowa MQB. Przednie koła zostały przesunięte o 43 mm do przodu i dlatego przedni zwis jest krótszy, a maska silnika optycznie wydłużyła się.” Klaus Bischoff potwierdza: „Kabina samochodu przesunęła się wizualnie do tyłu, przez co otrzymaliśmy tak zwane wrażenie ‘Cab-backward’. Tak nazywany proporcje samochodów klasy wyższej, w których maska silnika jest długa, a kabina jest przesunięta bardzo mocno do tyłu.”

 

źródło: Volkswagen

« < 1 2 > »

Komentarze