X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Jeep Grand Cherokee dane techniczne

2010-06-08
Strona główna -> Jeep -> Grand Cherokee -> 4 (2010-dziś)

Poniższa lista obejmuje wszystkie elementy i systemy bezpieczeństwa, w które wyposażony może być nowy Jeep Grand Cherokee 2011.

- Aktywne zagłówki (AHR) - Działanie aktywnych zagłówków AHR polega na samoczynnym odchyleniu się do przodu i do góry w przypadku kolizji tylnej, aby zminimalizować przestrzeń pomiędzy zagłówkiem a głową kierowcy/pasażera i w ten sposób ograniczyć zagrożenie obrażeń kręgosłupa szyjnego.

 

- Aktywne kierunkowskazy - Migają trzykrotnie po naciśnięciu dźwigni wyłącznika przez jedną sekundę, sygnalizując zamiar zmiany pasa ruchu

 

- Adaptacyjna kontrola prędkości (ACC) - System ten odpowiednio moduluje zaprogramowaną prędkość w przypadku nadmiernego zbliżenia się do pojazdu poprzedzającego albo w sytuacji, gdy inny pojazd wjeżdża przed nami na ten sam pas ruchu. ACC umożliwia używanie tempomatu w warunkach niezbyt intensywnego ruchu drogowego bez konieczności ciągłej korekty ustawień.

 

- Wielostopniowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera - Napełniają się w stopniu zależnym od siły zderzenia i spełniają wymogi normy FMVSS 208 dotyczącej oddziaływania zawansowanych poduszek powietrznych na osoby o niskim wzroście w innej niż poprawna pozycji siedzenia.

 

- System przeciwblokujący kół ABS - Zapobiega blokowaniu się kół i utrzymuje sterowność pojazdu podczas nagłego hamowania na suchej lub śliskiej nawierzchni.

 

- System przeciwblokujący ABS z wykrywaniem pogorszonej nawierzchni - Wykorzystuje wahania prędkości obrotowej kół w warunkach jazdy poza nawierzchniami utwardzonymi (off-road) i powoduje wydłużenie okresów hamowania pulsacyjnego.

 

- BeltAlert - System ostrzegający o niezapiętych pasach bezpieczeństwa kierowcy i pasażera przy pomocy okresowego sygnału świetlnego i/lub dźwiękowego w zestawie wskaźników.

 

- Monitorowanie martwych pół widzenia (BSM) - System ten wykorzystuje szerokopasmowe czujniki radarowe do wykrywania obiektów w martwych polach widzenia kierowcy podczas zmiany pasa ruchu oraz wyprzedzania innych pojazdów i przez inne pojazdy. Obecność niewidocznych dla kierowcy pojazdów sygnalizowana jest podświetleniem ikonki w zewnętrznym lusterku bocznym oraz sygnałem dźwiękowym.

 

- Wspomaganie hamowania awaryjnego (BA) - W razie wykrycia sytuacji gwałtownego hamowania przez kierowcę, BA powoduje wzrost ciśnienia w układzie hamulcowym i maksymalne skrócenie drogi hamowania.

 

- System kontroli trakcji z użyciem hamulców (BTCS) - Pozwala unikać poślizgu kół napędzanych podczas ruszania miejsca lub wolnej jazdy poprzez selektywne uruchomienie hamulców ślizgającego się koła.

 

- Brake Override (system pierwszeństwa hamulców) - W razie wciśnięcia pedału przyspieszenia razem z pedałem hamulca (jednoczesnego zadziałania układu hamulcowego i sterowania przepustnicą) system ten za pośrednictwem modułu sterującego ECU zmniejsza moc silnika w celu łatwiejszego zatrzymania pojazdu.

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Komentarze