Dla zmian w nadwoziu FX Vettel Edition zastosowano 13 elementów wykonanych z lekkiego, ale bardzo wytrzymałego włókna węglowego, montowanego w rzadkiej technologii pre-preg, a więc tej samej klasy co elementy stosowane przez zespół Red Bull Racing F1. Każdy element jest wykonywany ręcznie i przed montażem wykańczany dwunastoma (!) powłokami.
FX Vettel Edition został gruntownie przetestowany w Japonii i Niemczech. Każdym z samochodów przedprodukcyjnych inżynierowie Infiniti i pracownicy firmy CRD pokonali po 20 000 km, jeżdżąc głównie po autostradach, ale także na torach testowych, takich jak Papenburg, odtwarzający wiele zakrętów słynnego toru Hockenheim Formuły 1. Każde ze 150 aut zostanie poddane wymagającej finalnej jeździe próbnej zanim zostanie zatwierdzone do wydania klientowi.
Ważną rolę w programie FX Vettel Edition nadal będą odgrywać ekskluzywne spotkania z klientami, właściwe gościnności Infiniti. Ostatnia taka impreza odbyła się na torze Le Castellet we Francji, gdzie Sebastian Vettel zademonstrował samochód zaproszonej publiczności, w dużej części złożonej z osób, które już złożyły zamówienia na zakup limitowanej edycji. Planowane kolejne spotkania będą częścią jedynej w swoim rodzaju przygody, zarezerwowanej wyłącznie dla właścicieli FX Vettel Edition.
źródło: Infiniti