X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Hyundai Motor Company oraz KIA Motors Corporation

2012-05-17
Strona główna -> Kia -> Cee´d -> 3 (2012-dziś)

UEFA EURO 2012™ jest największą imprezą sportową w ramach partnerstwa Hyundai oraz KIA Motors z organizacją UEFA. Oprócz bliskiej, partnerskiej współpracy z UEFA – obie marki są także Partnerami FIFA. Salon samochodowy w Genewie w 2008 roku był miejscem ogłoszenia aliansu pomiędzy Hyundai Motor Company i Kia Motors Corporation w zakresie partnerstwa samochodowego z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej, organizatorem jednej z najważniejszych imprez sportowych – mistrzostw w piłce nożnej o Puchar FIFA – FIFA World Cup™.

Hyundai oraz KIA Motors stały się jednymi z oficjalnych partnerów FIFA oraz beneficjentem praw do wykorzystywania imprez FIFA World Cup™ i nie tylko – dla własnych działań marketingowych, zwiększonej obecności medialnej oraz udziału w specjalnych akcjach, eventach oraz innych inicjatywach typu promocyjnego. Kilka miesięcy temu Koncern Hyundai-Kia przedłużył swoją umowę sponsorską z FIFA do roku 2022, dzięki czemu logo południowo-koreańskich producentów będzie obecne podczas wszystkich turniejów organizowanych przez FIFA.

Mistrzostwa UEFA EURO 2012 to okazja dla marki Hyundai na przeprowadzenie szeregu atrakcyjnych programów marketingowych, dzięki którym kibice piłki nożnej mogą jeszcze bardziej poczuć prawdziwe, sportowe emocje. Jednym z najbardziej interaktywnych działań jest program „Bądź tam z Hyundaiem”, w którym fani układają hasła dopingujące drużyny do walki o zwycięstwo. Spośród haseł, zgłoszonych przez Kibiców wszystkich krajów, których reprezentacje wezmą udział w Mistrzostwach UEFA EURO 2012™. przedstawiciele UEFA wybrali dla każdego kraju trzy, ich zdaniem najlepsze propozycje, odzwierciedlające ducha sportu i emocji towarzyszących rozgrywkom. W ostatecznej fazie o wyborze zwycięzcy zadecydowali sami fani, głosując na stronie UEFA.com na ich zdaniem najlepszy slogan. Zwycięskie hasła znajdą się na autokarach, którymi poruszać się będą drużyny w trakcie trwania Turnieju UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie, od 8 czerwca do 1 lipca. Oprócz zamieszczenia autorskiego hasła na autokarze drużyny narodowej, każdy z 16 zwycięzców będzie wraz z osobą towarzyszącą gościem marki Hyundai podczas meczu ćwierćfinałowego w Gdańsku. Ufundowany przez firmę pakiet VIP obejmuje przelot, zakwaterowanie w hotelu i bilety na mecze. Zestawienie wszystkich haseł umieszczono na końcu informacji.

 

źródło: Kia Motors

« < 1 2 > »

Komentarze