X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Hyundai Motor Company oraz KIA Motors Corporation

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-05-17
Strona główna -> Kia -> Cee´d -> 3 (2012-dziś)

Hyundai Motor Company oraz KIA Motors Corporation

oficjalnymi dostawcami samochodów podczas UEFA EURO 2012.

Hyundai Motor Company oraz Firma Kia Motors Corporation, jako Partnerzy UEFA EUROTOP i oficjalni dostawcy samochodów podczas turnieju UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie, udostępnią ponad 700 samochodów osobowych celem zapewnienia sprawnego i efektywnego transportu dla szeroko pojętej grupy uczestników tej wielkiej europejskiej imprezy sportowej.

Podczas oficjalnej uroczystości przekazania floty, która odbyła się 16.05.2012 na Stadionie Narodowym w Warszawie, firmy Hyundai i Kia zaprezentowały najważniejsze z przekazywanych modeli samochodów:
Hyundai: i30 nowej generacji, i40, ix35 oraz limuzynę Equus, którą przemieszczać się będzie Michel Platini.
KIA: nowy cee’d , Optima Hybrid, Sportage, Cadenza

Pokazano także udekorowane barwami narodowymi autokary wszystkich reprezentacji, na których znalazły się oficjalne slogany zagrzewające drużyny do walki o zwycięstwo. Wybrano je dzięki głosowaniu on-line, w konkursie dla fanów, zorganizowanym przez markę Hyundai oraz UEFA.

Udział obu marek w sponsorowaniu UEFA EURO 2012 ma na celu zwiększenie rozpoznawalności brandów na scenie europejskiej – także poprzez liczne działania reklamowe oraz eventowe.

„Kia Motors widzi swój aktywny udział w marketingu futbolowym jako integralny element naszego dążenia do roli ważnego gracza na scenie motoryzacyjnej w skali międzynarodowej. Jest to strategiczne działanie celem którego jest podkreślenie naszej obecności na niwie sponsoringu sportowego oraz świadomości marki KIA w wymiarze światowym.” – powiedział Benny Oeyen, Vice President Marketing and Product Planning, Kia Motors Europe.

"Piłka nożna oddaje dynamizm, emocje i pasję" - powiedział Terry Im, Prezes Hyundai Motor Europe. "To są właśnie przeżycia, którymi Hyundai chce się dzielić ze swoimi klientami" – dodał.

Przekazywanie floty samochodowej zarówno marki Hyundai jak i Kia rozpoczęło się w październiku 2010 roku. Proces ten następuje w transzach zgodnie z ustalonym harmonogramem. Największa część floty przekazana zostanie w maju 2012 roku. Hyundai przekaże flotę składającą się z 353 samochodów z czego 168 wykorzystywanych będzie na terenie Polski. Kia przekaże łącznie 359 szt. samochodów z czego 183 szt. zapewni transport na terenie naszego kraju a 176 szt. na terenie Ukrainy. Oficjalnym beneficjentem i użytkownikiem floty w Polsce jest spółka EURO 2012. Na podstawie podpisanego porozumienia samochody pozostają do dyspozycji EURO 2012 do końca trwania turnieju a następnie zostaną zwrócone do firm Hyundai i Kia. W trakcie trwania UEFA EURO 2012 obie firmy będą odpowiedzialne za bieżący serwis floty samochodowej. Odpowiedzialność za przekazane samochody spoczywa na spółce EURO 2012.

W ramach wspólnego porozumienia pomiędzy Hyundai i Kia firmy podzieliły się obszarami swojej aktywności marketingowej w zakresie brandingu poszczególnych stadionów i tak Kia obecna będzie podczas meczu otwarcia na Stadionie Narodowym a Hyundai podczas finału w Kijowie. Natomiast w przypadku brandingu obiektów sportowych Hyundai obecny będzie w Poznaniu, Gdańsku, Lwowie i Kijowie natomiast Kia w Warszawie, Wrocławiu, Doniecku i Charkowie.

W oficjalnej ceremonii przekazania floty wzięli udział przedstawiciele Hyundai Motor Europe, Kia Motors Europe, Kia Motors Corporation, UEFA oraz Lokalnego Komitetu Organizacyjnego.

« < 1 2 > »

Komentarze