Sedan dla...
Civic 4D to mieszanka różnych cech – relatywnie twarde zawieszenie zachęca do dynamicznej jazdy, z kolei mocno wspomagany układ kierowniczy i charakterystyka silnika, podpowiadają coś zupełnie innego. Również fotele nie zachęcają do szybkiego pokonywania zakrętów są dość twarde i słabo trzymają na boki. Jednak stonowani kierowcy bez problemu odnajdą w sedanie kompana podróży. Silnik jest wystarczająco dynamiczny, by bez problemu wyprzedzać na trasie, o mieście nie wspominając. Bogate wyposażenie nawet najniższej wersji i relatywnie duży bagażnik to również cechy „in plus”. System kontroli stabilności toru jazdy (VSA) współpracuje z systemami ESP i ABS – automatycznie wykrywa utratę przyczepności i wyhamowuje wybrane koła, by zachować zadany kierunek jazdy. Do tego japoński producent dokłada komplet poduszek i mocowania Isofix.
Czterodrzwiowy Civic uzupełnia gamę modelową Hondy o wyważony samochód dla osób, które chcą czerpać korzyści z nowoczesnej technologii, a jednocześnie nie wymagają iście sportowych osiągów, czy też dużych gabarytów i nadmiaru luksusu – ot i sedan klasy C, który idealnie komponuje się z... podmiejskim żywopłotem.
źródło: Honda / Mototarget