X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Finał ŠKODA Service Challange 2012

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-04-11
Strona główna -> Skoda -> Superb -> 2 (2008-2015)

Finał ŠKODA Service Challange 2012

Międzynarodowy finał ŠKODA Service Challange 2012 wyłonił najlepszych techników i doradców serwisowych marki ŠKODA.

Trzeci międzynarodowy finał ŠKODA Service Challange 2012 odbył się w dniach 21-24 marca 2013 roku w Pradze/Kosmonosach. Na końcowy etap konkursu przyjechali technicy i doradcy serwisowi ŠKODY z całego świata, którzy wcześniej zwyciężyli w eliminacjach krajowych. W tegorocznym finale udział wzięło 36 zespołów z Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Uczestnicy konkursu musieli zmierzyć się z zadaniami teoretycznymi i praktycznymi ze swoich dziedzin zawodowych. Ich dobranie odpowiadało wysokiej kompetencji i doświadczeniu wszystkich zawodników. Technicy musieli stawić czoła trzem zadaniom praktycznym z zakresu techniki ŠKODY, a doradcy serwisowi – z umiejętności miękkich. Na końcu konkursu na wszystkich czekał test z wiedzy ogólnej na temat marki ŠKODA.

Zwycięzcami ŠKODA Service Challange 2012 zostali:
- Najlepszy Doradca Serwisowy - János Vízkeleti z Węgier,
- Najlepszy Technik Serwisowy - Thijs Veenstra z Holandii.

W finale ŠKODA Service Challange 2012 brali udział również Polacy. Maciej Podlecki, reprezentujący firmę PEHAMOT Sp. z o.o. ze Szczecina, w kategorii Technik Serwisowy zajął 10. miejsce. W kategorii Doradca Serwisowy, reprezentujący firmę Wątarski Sp. z o.o. z Włocławka, startował Marek Ochocki, który uplasował się na 11. pozycji.

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Muzeum ŠKODY.

„Wraz z nowymi samochodami, zwiększają się także wymagania wobec ich serwisowania. Nasi pracownicy, którzy pozostają w codziennym kontakcie z Klientami, zapewniają bardzo wysoką jakość usług. Mają oni bezpośredni wpływ na zadowolenie i lojalność użytkowników samochodów marki ŠKODA” – powiedział Pan Havlásek, szef działu Serwis, Części i Akcesoria.

Gratulujemy wszystkim zwycięzcom, dziękujemy za wyjątkowy wkład w pracę oraz profesjonalne przygotowanie do codziennych obowiązków.

 

źródło: Skoda

Komentarze