X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

„FIAT Likes U”

2013-01-23
Strona główna -> Fiat -> Panda -> 3 (2012-dziś)

„Do dyspozycji młodzieży oddano” osobistości z międzynarodowej grupy ekspertów, konkretnie przyczyniając się do jeszcze lepszego kształcenia studentów. W tym celu zostanie wygłoszonych 8 wykładów, po jednym na każdej uczelni, podczas których prelegentami będą projektanci, inżynierowie i menadżerowie Fiat Group Automobiles. Ponadto, swój udział potwierdzili również dwaj ważni partnerzy: Erasmus Student Network oraz UStation, uniwersytecka stacja radiowa. Pierwsze dwa wykłady, które już się odbyły, odniosły ogromny sukces: pierwszy wygłoszony został na Politechnice w Turynie przez Roberta Giolito, wiceprezesa Design Center w Fiat Group Automobiles EMEA, drugi natomiast zatytułowany „Nowe reguły w sektorze motoryzacyjnym”, został wygłoszony przez Gianluca Italia na uniwersytecie LUISS im. Guido Carli w Rzymie.


Od zawsze Fiat jest synonimem innowacyjnych i łatwo dostępnych samochodów, przyciągających swoich wyglądem i bogatych w wyposażenie. Szeroka i zróżnicowana gama pojazdów pozwala spełnić indywidualne potrzeby swobodnego poruszania się, jak i podołać rosnącej wrażliwości społecznej odnośnie środowiska i bezpieczeństwa. Nie jest przypadkiem, że piąty rok z rzędu Fiat jest marką mogącą się pochwalić najniższą emisją CO2 wśród samochodów sprzedanych w Europie w 2011 roku, ze średnią wartością 118,2 g/km (4,9 g/km mniej w stosunku do średniej z 2010 roku). Jest to zasługa znaczącej spuścizny technologicznej, wspieranej nieustannym stawianiem na innowację. Ale nie innowację samą w sobie, ale zawsze stawiającej na pierwszym miejscu kierowcę. Już końcem lat 80, Fiat wyprodukował pierwszego diesela z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Pomysł, który otworzył drogę rewolucyjnej wersji Common Rail, patent ośrodka badań Fiat, który zmienił na zawsze świat silników diesel. Ciąg dalszy rewolucji nastąpił w 2003 roku, dzięki wersji Multijet, a następnie w 2009 roku, dzięki systemowi Multijet II, który dzisiaj pozwala Fiatowi szczycić się gamą diesli o najniższej w Europie emisji CO2, wynoszącej zaledwie 122,3 g/km. Fiat wiedzie też prym na polu napędów benzynowych, z dwoma innowacjami technologicznymi: MultiAir ( 2010) i TwinAir (2011).

 

źródło: Fiat

« < 1 2 3 > »

Komentarze