X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Fiat 500L - dwa nowe silniki

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-02-20
Strona główna -> Fiat -> 500L

Fiat 500L - dwa nowe silniki

Gama Fiata 500L wzbogacona została o dwa nowe silniki: 1.6 MultiJet II o mocy 105 KM oraz 0.9 TwinAir Turbo o mocy 105 KM.

Fiat 500L łączy kultowy styl 500 z funkcjonalnością projektu Made in Fiat. Z tego wyjątkowego połączenia zrodziło się pojęcie "City Lounge", nowej koncepcji miejskiego samochodu. Przeobraża ona kategorię samochodów kompaktowych dla nowoczesnej rodziny poprzez nadanie modernistycznych form cechom charakterytyczym klasycznej 500-ki.

Model ten często pełni rolę głównego samochodu rodzinnego lub jedynego auta młodych rodzin, ponieważ łączy w jednym cechy pozornie nie do pogodzenia: kompaktowe wymiary zewnętrzne pojazdu, połączone z przestronnością wnętrza i bogatym wyposażeniem typowym dla samochodu z segmentu C. Całość oferowana w przystępnej cenie auta miejskiego, posiada unikalną, dodatkową zaletę: wyjątkową osobowość  Fiata 500, prawdziwej ikony Made in Italy.

Fiat 500L udowadnia, że dorastanie nie jest ograniczeniem, ale szansą, która teraz staje się jeszcze większa dzięki osiągom właściwym dla aut z segmentu C. Jest to zasługa nowego silnika turbodiesel 1.6 MultiJet II o mocy 105 KM, który razem z wersją benzynową 0.9 TwinAir Turbo 105 KM odzwierciedlają  dwa różne charaktery tej samej mocy.

Technologicznie zaawansowane, obydwa silniki z turbodoładowaniem o mocy 105 KM w odmienny sposób zaspakajają gusta klientów, różnych pod względem upodobań, wieku i codziennych celów, do jakich wykorzystują samochód. Stupięciokonny silnik 1.6 MultiJet II stawia 500L u szczytu segmentu, dzięki efektywnemu napędowi, który jednocześnie potrafi dać dużą frajdę z jazdy, oferując zarazem wszystko, co najlepsze w dieselu: zasięg, komfort i doskonałe osiągi, zapewnione przez system MultiJet drugiej generacji.

Zupełnie odmienny, mimo tej samej mocy 105KM, okazuje się silnik 0.9 TwinAir. Trafia on w gusta klienta wyjątkowo wrażliwego na zużycie paliwa i emisję spalin, szczególnie w jeździe po mieście. “Świadomy i odpowiedzialny” silnik jest więc szczególnie doceniamy w tych krajach, w których obowiązują surowe normy i opłaty za posiadanie i eksploatację samochodu o wysokiej emisji spalin. Nieprzypadkowo emisja spalin jest tak niska, że już dzisiaj mieści się w parametrach standardów europejskich wyznaczonych na 2020 rok.

Połączone z 6 stopniowymi, manualnymi skrzyniami biegów (C514 w 0.9 TwinAir Turbo i C635 w 1.6 MultiJet II), oba silniki montowane we Fiacie 500L wprowadzają pojęcie “Cool & Capable” również pod maską silnika: obydwa są “inteligentne” ze względu na stosowane technologie, odmienną charakterystykę i niskie koszty obsługi. Jednocześnie są to doskonałe napędy pod względem emisji spalin, zużycia paliwa i osiągów, gwarantujące faktyczne i wymierne korzyści dla klienta.  

Stupięciokonny silnik TwinAir jest już dostępny w ofercie, natomiast obecnie dołacza do niego silnik 1,6 Multijet 105 KM, który w drugiej połowie marca będzie wystawiany w salonach sprzedaży Fiata wszystkich największych rynków europejskich. W tym też miesiącu zakończy się plan wprowadzania modelu w Europie (w krajach z obowiązującym ruchem prawostronnym), jak również zostanie rozpoczęta dystrybucja w Afryce Północnej.

Wraz z wzrostem liczby koni mechanicznych, wzbogaca się też oferta handlowa Fiat 500L w Europie: w zasadzie, moc od 100 do 120 KM pokrywa nawet 25% całej sprzedaży tego segmentu. Jest to więc pole do popisu, które z pewnością pozwoli przyczynić się do utrwalenia doskonałych wyników Fiata 500L: w ciągu zaledwie 5 miesięcy wpłynęło około 38.300 zamówień z całej Europy, z czego ponad połowa spoza Włoch. To właśnie we Włoszech, Fiat 500L okazał się najlepiej sprzedawanym samochodem segmentu i drugim w klasyfikacji silników diesel. Nawiasem mówiąc, pomimo, że nie został jeszcze zakończony cały plan wprowadzania modelu na poszczególne rynki europejskie, Fiat 500L jest jedynym modelem, który stale się umacnia w swoim segmencie w Europie, pomimo trudnej sytuacji ekonomicznjej Starego Kontynentu.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze