X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Dni Innowacji BMW 2013

2013-05-07
Strona główna -> BMW -> Serii 1 -> F20 (2011-dziś)

Pierwsza tego typu koncepcja recyklingu na świecie. Podczas rozwoju projektu BMW i, firma BMW Group opracowała pierwszą na świecie koncepcję recyklingu dotyczącą komponentów CFRP, elementów nadwozia oraz odpadów produkcyjnych, która doskonale sprawdza się w przypadku produkcji seryjnej. Materiały nadające się do przetworzenia zostają wykorzystane w innych procesach i z powrotem wdrożone do produkcji lub użyte w innych celach, co pozwala oszczędzać cenne zasoby. BMW znalazło nawet zastosowanie dla zużytych akumulatorów.

E-mobilność: droga jest czysta. Dzięki maksymalnemu zasięgowi 160 kilometrów, BMW i3 spełnia oczekiwania klientów mieszkających w aglomeracjach miejskich. Ładowanie akumulatorów jest bardzo proste - tą czynność można wykonać w domu, w pracy lub w publicznych stacjach ładowania. Dodatkowo, BMW i oferuje pełną gamę produktów i usług pod nazwą 360° ELECTRIC, które spełnią indywidualne potrzeby klientów. BMW i wraz ze swoimi partnerami dąży również do rozwinięcia publicznej infrastruktury punktów ładowania, włączając w stworzenie odpowiednich systemów płatności oraz zapewnienie możliwości dokonywania rezerwacji.

Układ napędowy eDrive: niezawodny, bezpieczny i trwały. Niezawodność i bezpieczeństwo podzespołów elektrycznych jest dla BMW Group kwestią priorytetową. Dobrze wiedzieć, że litowo-jonowy akumulator BMW i3 przetrwa przynajmniej jeden pełny cykl życia pojazdu. Wszystko to zasługa m.in. opracowanego przez BMW inteligentnego systemu zarządzania pracą akumulatora oraz efektywnego systemu podgrzewania/chłodzenia. Podobnie, jak pozostałe pojazdy BMW, model i3 również spełnia surowe normy określone przez firmę, które wykraczają poza standardy określone prawem.

Łatwe serwisowanie i naprawy prowadzone w oparciu o wysokie standardy.Nawet w mało prawdopodobnym przypadku awarii, wadliwe komponenty mogą zostać łatwo zidentyfikowane, co pozwoli wymienić indywidualne moduły lub cały akumulator. To samo dotyczy uszkodzeń nadwozia powstałych w następstwie wypadku - już w fazie wstępnego projektowania inżynierowie BMW zadbali o to, aby poszczególne elementy można było łatwo naprawić. Firma opracowała specjalne metody wykonywania napraw pozwalające zaoszczędzić czas ze szczególnym uwzględnieniem plastikowych paneli oraz tworzyw CFRP użytych w BMW i3. W rezultacie, koszty napraw powypadkowych tego modelu są zbliżone do kosztów naprawy BMW serii 1.

 

źródło: BMW Group

« < 1 2 > »

Komentarze