X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

sprzedaż Audi, drugi kwartał 2013, wyniki

2013-05-08
Strona główna -> Audi -> Q3

W Polsce Audi sprzedało w kwietniu 446 samochodów. Oznacza to wzrost o 15,25% w stosunku do kwietnia roku ubiegłego (387). Dzięki tak dobremu wynikowi Audi zajmuje nieprzerwanie od początku roku pierwszą pozycję w segmencie premium w Polsce.
Łączna sprzedaż wszystkich modeli Audi w Europie na przestrzeni pierwszych czterech miesięcy tego roku znalazła się na poziomie z poprzedniego roku: ok. 253.050 sprzedanych aut (+/-0 procent). Oznacza to, że działalność Audi AG na rodzimym kontynencie jest ustabilizowana.

W Stanach Zjednoczonych, Audi of America osiągając przyrost rzędu 14,2 procent do poziomu 13 157 sztuk w kwietniu, nawiązało do sukcesów z poprzednich miesięcy. Szczególnie w klasie wyższej, cztery ringi narzuciły po raz kolejny wysokie tempo. 467 klientów odebrało swoje nowe Audi A8. Jest to wynik o 30,4 procent lepszy niż w roku ubiegłym. W kwietniu, flagowy model z Ingolstadt był dostępny u amerykańskich dealerów po raz pierwszy w wersji z silnikiem diesla. W późniejszym okresie ofensywa TDI w Stanach Zjednoczonych zostanie rozbudowana w oparciu o modele A6, A7 i Q5. Również inna limuzyna klasy wyższej - model A6, cieszy się popularnością wśród amerykańskich klientów. Jej sprzedaż wzrosła o 21,7 procent, do 1905 sztuk. Także gama SUV’ów produkcji Audi jest wysoce ceniona przez Amerykanów. Audi of America odnotowało sprzedaż 1183 sztuk Q7 (wzrost o 33,4 procent). W przypadku modelu Q5 wzrost wyniósł 31,6 procent, kluczyki przekazano 3241 klientom.

Tymczasem Meksyk stał się nową siłą napędową dla Audi w Ameryce Północnej. Dzięki wzrostowi na poziomie 54,7 procent, do 3553 sprzedanych pojazdów w okresie od stycznia do kwietnia, Audi zostało wiodącym dostawcą samochodów segmentu premium na tym rynku. Tylko w kwietniu, sprzedaż napędzana między innymi dużym popytem na nowe A3, wzrosła w porównaniu do poprzedniego miesiąca o 74,8 procent. Począwszy od roku 2016, w meksykańskiej miejscowości San José Chiapa, rozpocznie się produkcja modelu Q5 z przeznaczeniem na rynki światowe. W ostatnią sobotę zarząd Audi AG położył kamień węgielny pod budowę nowej fabryki w tym kraju.

 

źródło: Audi

« < 1 2 > »

Komentarze