X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Dacia Duster Internetowym Samochodem Roku 2011

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-02-27
Strona główna -> Dacia -> Duster

Dacia Duster Internetowym Samochodem Roku 2011

W kategorii aut nowych zdecydowanie wyprzedza konkurencję.

Natomiast marka Dacia znalazła się na 4 miejscu zestawienia prezentującego najczęściej oglądane marki w serwisach motoryzacyjnych Grupy Allegro.

Laureaci plebiscytu na Internetowy Samochód Roku wybierani są na podstawie analiz wyszukiwań użytkowników serwisów motoryzacyjnych Grupy Allegro. W kategorii aut nowych zwycięzca to najczęściej wyszukiwany samochód z wykorzystaniem konfiguratora na stronie mojeauto.pl. W tegorocznym podsumowaniu Duster zdecydowanie wyprzedził konkurencję zdobywając 330579 punktów. Duster to pierwszy model z segmentu kompaktowych SUV-ów, który znalazł się na szczycie tej listy.

Duster to szósty model z gamy Dacia (w zależności od kraju). W Polsce zadebiutował w kwietniu 2010 r. Charakteryzuje go przede wszystkim bezkonkurencyjny stosunek ceny do przestronności wnętrza i pojemności bagażnika, ale również: własności terenowe, niskie zużycie paliwa oraz niskie koszty eksploatacji. Samochód oferowany jest w trzech wersjach wyposażenia: Duster, Ambiance oraz Laureate i w następujących wersjach silnikowych: 1.6 16V 105 4x2 i 4x4, 1.5 dCi 110 4x2 i 4x4, 1.5 dCi 90 4x2 oraz 1.6 16V 105 4x2 z fabryczną instalacją LPG. Od momentu wprowadzenia na polski rynek Duster budzi duże zainteresowanie klientów, do końca stycznia br. sprzedano około 6 000 sztuk tego modelu. Największym zainteresowaniem cieszy się najlepiej wyposażona wersja − Laureate.

 

źródło: Renault

Komentarze