X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Citroen na Salonie Samochodowym w Genewie

2013-02-26
Strona główna -> Citroen -> DS4

Energiczna ofensywa produktowa. Linia C: wiodące nowości. CITROËN kontynuuje ofensywę produktową i modernizuje w tym roku dwa kluczowe modele gamy: C3 oraz C4 PICASSO – wiodący model w kategorii minivanów, którego drugą generację zapowiada koncepcyjny TECHNOSPACE.
Nowy CITROËN C3 potwierdza swoje atuty, zachowując panoramiczną szybę przednią, niepowtarzalną osobowość, energiczny styl podkreślony nowym designem przodu, komfort podróżowania, niezrównane wrażenia w czasie jazdy dzięki wykorzystaniu jeszcze bardziej innowacyjnych technologii.
Potwierdzając możliwości Créative Technologie, prototyp TECHNOSPACE stanowi zapowiedź drugiej generacji CITROËNA C4 Picasso, który wkroczy w nową epokę dzięki rekordowemu poziomowi CO2 wynoszącemu 98 g/km, różnorodnym rozwiązaniom technologicznym poprawiającym komfort, nowatorskim proporcjom oraz mocnej i wyrazistej sylwetce.


Linia DS: jeszcze bardziej urzekająca i ekskluzywna. Mając na swoim koncie 300 000 samochodów sprzedanych od 3 lat, CITROËN kontynuuje podbój rynku Premium, wprowadzając do sprzedaży model DS3 Cabrio oraz pokazuje w Genewie dwie limitowane edycje linii DS: DS3 Racing w szlachetnym wykończeniu w tonacji matowego złota oraz DS4 Electro Shot. Dla podkreślenia swej obecności w świecie luksusowych kreacji Marka wystawia unikalny egzemplarz wykonany we współpracy z włoską edycją magazynu Vogue Homme, DS3 Cabrio L’Uomo Vogue, który zostanie zaoferowany na licytacji w dniu 6 marca o godz. 19, na rzecz stowarzyszenia Women Create Life. Stowarzyszenie powstało w ramach Światowej Organizacji Zdrowia, a jego celem jest promocja działań przyczyniających się do poprawy warunków zdrowotnych kobiet i dzieci poprzez sztukę i kulturę.

W 1955 roku CITROËN DS w spektakularny sposób zapoczątkował to nowe rozwiązanie. Łącząc sprężony gaz i hydraulikę o wysokim ciśnieniu, zastosowana technologia pozwalała wspomagać lub sterować jednocześnie zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i pół-automatyczną skrzynię biegów.
W 1958, inżynierowie Marki wykonali prototyp hybrydowego 2 CV, w którym połączenie sprężonego powietrza i hydrauliki służyło do wspomagania silnika termicznego przy przyspieszaniu. Ten projekt nie opuścił fabryki, z braku rynku i technologii dostosowanych do jego produkcji seryjnej w tamtych czasach.
W 2013, technologia Hybrid Air stanowi rewolucję w konstrukcji samochodów.


Połączenie silnika benzynowego i sprężonego powietrza za pośrednictwem hydrauliki. Technologia Hybrid Air opiera się na połączeniu licznych dobrze sprawdzonych zespołów i technologii: silnik benzynowy Puretech, system magazynowania energii w formie sprężonego powietrza, zespół składający się z dwóch silników-pomp hydraulicznych i automatyczna skrzynia biegów wykorzystująca przekładnię planetarną. Cały układ jest kierowany przez system nadzorujący, który steruje poleceniami kierowcy, dążąc do optymalizacji wydatku energetycznego. Dostępne są trzy tryby działania: tryb powietrzny (zerowa emisja), tryb benzynowy, w którym działa tylko silnik cieplny, oraz tryb kombinowany, w którym moc silnika cieplnego łączy się z mocą napędu sprężonym powietrzem.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze