Użytkownicy korzystający z kompatybilnego iPhone’a z systemem operacyjnym iOS6 mogą zlecić funkcji Siri**, czyli inteligentnemu asystentowi, wykonanie wielu różnych zadań. W tym czasie kierowca może bezpiecznie skupić się na obserwacji drogi i nie musi odrywać rąk od kierownicy. W celu maksymalnego ograniczenia czynników rozpraszających uwagę kierującego, Siri za pośrednictwem trybu Eyes Free umożliwia interakcję użytkownika z jego iPhonem wyłącznie za pośrednictwem komend głosowych i bez podświetlania ekranu urządzenia.
Użytkownicy mogą wykorzystywać funkcję Siri w trybie Eyes Free w celu wykonywania połączeń z osobami z listy kontaktów zapisanej w telefonie, odtwarzania utworów muzycznych z biblioteki iTunes, automatycznego przełączania źródła muzyki z radia AM/FM na iPod oraz odsłuchiwania i wysyłania wiadomości typu iMessage lub wiadomości tekstowych na jakikolwiek numer telefonu lub do osoby zapisanej na liście kontaktów.
Co więcej, właściciele Chevroleta Traxa wyposażonego w system MyLink będą mogli słuchać radia za pomocą funkcji TuneIn. TuneIn zapewnia stały dostęp do globalnej sieci 70 tysięcy lokalnych, międzynarodowych oraz internetowych stacji radiowych***.
Technologia MyLink umożliwia również korzystanie z aplikacji Stitcher, która pozwala przesyłać bezpośrednio do samochodu programy radiowe i informacyjne oraz ulubione podcasty użytkownika. Aplikacja umożliwia tworzenie własnych spersonalizowanych stacji radiowych, a także pozwala odkrywać nowe programy w oparciu o preferencje użytkownika***.
Trzy oszczędne silniki i napęd na cztery koła. W gamie jednostek napędowych dostępne są: turbodoładowany silnik benzynowy 1,4 l, wolnossący silnik benzynowy 1,6 l oraz turbodoładowany silnik wysokoprężny 1,7 l. We wszystkich wersjach wyposażonych w manualne przekładnie Chevrolet Trax oferowany będzie z system Start/Stop. Sześciobiegowa przekładnia automatyczna będzie dostępna w połączeniu z silnikiem benzynowym 1,4 l lub wysokoprężnym 1,7 l.
W połączeniu z sześciobiegową przekładnią manualną jednostka 1,4 l turbo rozwija moc 140 KM (103 kW) oraz maksymalny moment obrotowy 200 Nm. Z kolei silnik Diesla 1,7 l produkuje 130 KM (96 kW) mocy i 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Wysokoprężna jednostka 1,7 l jest najoszczędniejsza w gamie tego modelu, w wersji z napędem na przednie koła i manualną skrzynią biegów zużywa w cyklu mieszanym zaledwie 4,5 litra oleju napędowego na 100 kilometrów. Średnie zapotrzebowanie na paliwo w modelu z turbodoładowanym silnikiem 1,4 l z przekładnią manualną wynosi 6,5 l/100 km. Emisja CO2 to odpowiednio 120 i 149 g/km.
Napęd na cztery koła, dostępny w połączeniu z silnikiem benzynowym 1,4 l i wysokoprężnym 1,7 l, automatycznie dostosowuje ustawienia do warunków drogowych, zapewniając lepszą trakcję na śliskich i luźnych nawierzchniach.