X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Chevrolet Cruze Kombi wymiary, dane techniczne, silniki

2012-07-03
Strona główna -> Chevrolet -> Cruze

Cechy bagażnika:

  • Osłona bagażnika chowana do specjalnej kasety
  • Płaski schowek z trzema przegrodami
  • Oddzielny, mniejszy schowek podpodłogowy, gdzie umieszczono standardowy zestaw naprawczy przebitej opony
  • Dwa dodatkowe schowki za nadkolami
  • Uchwyty na ściankach bagażnika umożliwiające przymocowanie nieporęcznych bagaży.

W kabinie pasażerskiej znalazły się też inne praktyczne miejsca na drobiazgi, jak na przykład schowki w drzwiach ze zintegrowanymi uchwytami na butelki (1,5-litrowe z przodu i 0,5-litrowe z tyłu), duży, podświetlany, dwuczęściowy schowek w desce rozdzielczej, kieszenie w oparciach przednich foteli, które z łatwością pomieszczą laptopa oraz schowek w panelu instrumentów.

Dostępne są również inne elementy wyposażenia akcesoryjnego, takie jak siatki do przytrzymywania bagażu, specjalne pojemniki na bagaż z regulowanymi przegrodami, boks dachowy oraz uchwyty na rowery, narty czy deskę surfingową.

Wzbogacona gama dynamicznych jednostek napędowych
Chevrolet Cruze Kombi będzie oferowany z nowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1,4 l oraz jednostką wysokoprężną 1,7 l. Oprócz tego, w gamie nadal będą dostępne silniki benzynowe 1,6 l i 1,8 l oraz diesel 2,0 l.

Turbodoładowana jednostka benzynowa 1,4 l cechuje się osiągami porównywalnymi z silnikami o większej pojemności skokowej, a jednocześnie jest bardziej oszczędna i ekologiczna. Silnik współpracuje ze standardową, sześciobiegową przekładnią manualną i ma moc 140 KM (103 kW) oraz 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego w przedziale od 1 850 do 4 900 obr./min, co pozwala rozpędzić auto od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 9,5 sekund. Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 5,7 l/100 km, a emisja CO2 134 gramów na kilometr.

Silnik wysokoprężny o pojemności 1,7 l został wyposażony w turbosprężarkę z intercoolerem, standardowy system Start/Stop oraz elektryczne wspomaganie układu kierowniczego. Jednostka osiąga maksymalną moc 130 KM (96 kW) i maksymalny moment obrotowy 300 Nm w przedziale od 2 000 do 2 500 obr./min, co pozwala rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 10,4 sekundy i osiągać prędkość do 200 km/h.

Co ważniejsze, silnik wysokopreżny 1,7 l jest najbardziej oszczędną jednostką jaka kiedykolwiek trafiła pod maskę Chevroleta Cruze. Średnie zużycie paliwa wynosi 4,5 litra na 100 kilometrów, a emisja CO2 to 119 gramów na kilometr.

Wersje Chevroleta Cruze Kombi wyposażone w silnik benzynowy o pojemności 1,6 l będą standardowo wyposażone w elektryczny układ wspomagania kierownicy (EPS), który przyczynia się do obniżenia zużycia paliwa i emisji CO2. Latem tego roku na wielu rynkach europejskich oferowane będą też wersje z wysokoprężnym silnikiem 2,0 l wyposażone standardowo w system Start/Stop.

Turbodoładowany silnik benzynowy 1,4 l oraz silniki wysokoprężne 1,7 l i 2,0 l będą współpracowały z sześciobiegowymi przekładniami manualnymi, natomiast silniki benzynowe 1,6 l oraz 1,8 l zostaną połączone ze skrzyniami manualnymi o pięciu przełożeniach. Zarówno silnik benzynowy 1,8 l, jak i diesel 2,0 l będą oferowane opcjonalnie z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów.

Sprawdzona architektura zapewnia maksymalne bezpieczeństwo
Inżynierowie odpowiedzialni za podwozie i zawieszenie wersji kombi zadbali o to, aby właściwości jezdne samochodu odpowiadały jego dynamicznemu wyglądowi. Chevrolet Cruze dwukrotnie wywalczył tytuł Mistrza Świata WTCC w latach 2010 i 2011, a doświadczenie zdobyte na torze wyścigowym pomogło dopracować model produkowany seryjnie.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze