X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Castrol sponsorem tytularnym Hondy w WTCC

2013-03-20
Strona główna -> Honda -> Civic -> 9 (2012-dziś)

Castrol sponsorem tytularnym Hondy w WTCC

Honda ogłosiła dziś oficjalnie, iż Castrol – światowy lider produkcji środków smarnych – został w 2013 roku sponsorem tytularnym

Honda ogłosiła dziś oficjalnie, iż Castrol – światowy lider produkcji środków smarnych – został w 2013 roku sponsorem tytularnym zespołu fabrycznego Hondy w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych FIA (WTCC). Zawarcie umowy ogłoszono dziś rano w Turynie, podczas prezentacji dla mediów zorganizowanej przez FIA. Zgodnie z jej warunkami, zespół będzie nosił nazwę Castrol Honda World Touring Car Team, a Honda Civic WTCC zyska atrakcyjne zielono-biało-czerwone barwy.


Podczas imprezy ogłoszono również, że międzynarodowy dostawca z branży motoryzacyjnej, firma Brose Group, wesprze koncern Castrol w roli sponsora. Nowe, stylowe barwy Hondy Civic WTCC na rok 2013 mają podkreślać nowoczesne linie nadwozia modelu Civic oraz odzwierciedlać korporacyjną kolorystykę koncernu Castrol – kombinację czerwieni i zieleni na białym tle. Ponadto stylistyka zespołu Castrol Honda World Touring Car Team uwzględnia również klasyczne barwy firmy Honda, a także kolory flag Włoch i Portugalii, aby zaznaczyć tożsamość narodową J.A.S. Motorsport i kierowców Hondy - Gabriele Tarquiniego oraz Tiago Monteiro.


Alessandro Mariani, kierownik zespołu Castrol Honda World Touring Car Team:
- Cieszymy się bardzo, że firma Castrol została naszym sponsorem tytularnym, bowiem – podobnie jak Honda – ma ona długą i bogatą historię swego udziału w sportach motorowych oraz podobny do naszego entuzjazm i zamiłowanie do rywalizacji. Z niecierpliwością oczekuję rezultatów tej współpracy w 2013 roku, głęboko wierząc, iż uda nam się odnieść wiele sukcesów i zrealizować ambitne cele, które sobie wytyczyliśmy.


Donald Smith, kierownik ds. marketingu globalnego w firmie Castrol:
- Łączą nas wspólne wartości i zamiłowanie do sportów motorowych, a zespół Honda WTCC stanowi idealne medium do promocji marki Castrol.
- Zarówno dla nas, jak i dla fanów sportów motorowych na świecie, wspólny projekt dwóch tak zasłużonych i doświadczonych firm o wyścigowym rodowodzie to wyjątkowe wydarzenie. Uwagę zwraca również nowe ubarwienie, gdzie czerwień i biel, czyli wspólne kolory firmy Castrol i Honda, idealnie współgrają z kolorystyką podkreślającą pochodzenie zespołu oraz jego kierowców.


Thomas Spangler, prezes Brose Asia:
- Firma Brose od dawna pomaga Tiago Monteiro i jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że możemy obecnie udzielać wsparcia całemu zespołowi firmy Honda w mistrzostwach WTCC. W trzech ostatnich startach w 2012 roku zespół pokazał na co go stać i niecierpliwie czekamy aby zaprezentował swój pełny potencjał w roku 2013.

« < 1 2 > »

Komentarze