X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW Group Polska w 2012 roku, sprzedaż

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-01-14
Strona główna -> BMW -> X3 -> 2 (2010-dziś)

BMW Group Polska w 2012 roku

W roku 2012 BMW Group Polska udowodniła swoje kompetencje jako lidera w zakresie aut i usług premium, wzmacniając pozycję rynkową.

Marka BMW dominuje w segmentach rynkowych od serii 3 i wyższych, a jej udziały ilościowe w sektorze aut premium wzrosły do 22,7%.  

“Jesteśmy bardzo dumni z wyników osiągniętych przez BMW i MINI. Jest to dowód, że stale dostarczamy wymagającym klientom premium auta, które spełniają ich potrzeby. Nasze inicjatywy rozwojowe oraz technologiczne okazują się wyprzedzać zmiany w oczekiwaniach.  Badania pokazują, że BMW jest nie tylko liderem sprzedaży, ale także najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie. Ten sukces jest możliwy nie tylko dzięki przewadze technologicznej, ale także emocjom, jakie budzi design aut BMW i unikatowe wrażenia z jazdy” – powiedział Andreas Biehler, General Manager BMW Group Polska.

Najpopularniejszymi modelami BMW w Polsce w 2012 roku były X3 (1454 zarejestrowane sztuki) oraz seria 5 (1251 sztuk ), osiągając zdecydowaną przewagę w swoich segmentach. Z kolei nowe modele po raz kolejny okazały się sukcesem rynkowym: wprowadzona w 2012 nowa seria 3 sięgnęła po przywództwo w segmencie, notując 933 zarejestrowane auta. Jest to wzrost aż o 130% w porównaniu do roku 2011. Nowym liderem segmentu jest także topowy model BMW, wprowadzona we wrześniu nowa seria 7 (161 sztuk). Z kolei nowe BMW serii 1 osiągnęło wzrost o 135% w porównaniu do roku ubiegłego, z wynikiem 459 rejestracji. W roku 2012 nowymi liderami w swoich segmentach rynku premium zostały: seria 3, seria 6, seria 7 oraz roadster Z4.

Polscy klienci docenili także wyjątkową technologię inteligentnego napędu na cztery koła xDrive ofertowaną przez BMW – auta wyposażone w ten system stanowiły ponad 60% sprzedaży.

Dla MINI także był to dobry rok. Unikatowa marka stale notuje w Polsce dwucyfrowe wzrosty. W roku 2012 aż o 41% aut MINI więcej niż w poprzednim roku dostarczyło swoim kierowcom niepowtarzalnej gokartowej frajdy z jazdy. Klienci najczęściej wybierali model Countryman, który stanowił 57% wyników MINI. Także najnowsi członkowie rodziny MINI – MINI Roadster i MINI Coupe  –  zostali ciepło przyjęci przez rynek. „Teraz oczekujemy na MINI Pacemana, który będzie miał premierę w marcu 2013. Sądzimy, że jest to model idealnie pasujący do potrzeb polskich klientów, a jednocześnie reprezentuje prawdziwe wartości marki pod względem designu oraz oczywiście doświadczenia z jazdy” – stwierdza Andreas Biehler.

BMW Motorrad zamknął rok z dobrym wynikiem 670 zarejestrowanych motocykli. „Mimo znacznego załamania sprzedaży motocykli w Polsce w II połowie roku 2012, BMW Motorrad udało się umocnić swoją pozycję na rynku i osiągnąć 20% udziałów w segmencie pow. 500cm3. Znaczącą rolę odegrały w tym prestiżowe modele K1600 GT/GTL oraz rodzina GS. Dlatego też oczekujemy premiery naszego kultowego lidera GS, modelu R1200GS. Motocykle BMW stanowią ścisła czołówkę listy TOP10 najpopularniejszych motocykli w Polsce” – komentuje Robert Domański, BMW Motorrad Polska.

« < 1 2 > »

Komentarze