X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW ActiveHybrid 3 - moc i oszczędność

2012-07-10
Strona główna -> BMW -> Serii 3 -> F30 (2012-dziś)

Status działania podzespołów systemu napędowego pokazany jest w sposób łatwy do intuicyjnego odczytu na zaprojektowanym specjalnie dla tego modelu wyświetlaczu w zespole wskaźników BMW ActiveHybrid 3. Oprócz przepływu energii oraz ilości odzyskiwanej energii, w zestawie wskaźników obok obrotomierza umieszczono także wskaźnik pokazujący efekt wspomagania silnika spalinowego przez silnik elektryczny w czasie przyspieszania.

Opracowane dla nowego modelu menu systemu iDrive pozwala na uzyskanie wielu innych informacji – na przykład o stanie naładowania wysokonapięciowych akumulatorów litowo-jonowych, czy o udziale silnika spalinowego i silnika elektrycznego w napędzaniu samochodu w czasie odbytej podróży. Historia zużycia paliwa może być wyświetlona nie tylko obejmując wartości z ostatnich 15 minut, ale także ze wskazaniem, w których momentach wykorzystywany był silnik elektryczny samochodu BMW ActiveHybrid.

Wciąż typowy BMW 3: najwyższy poziom dynamiki jazdy I komfortu.
Specyfikacje podwozia BMW ActiveHybrid 3 obejmują zawieszenie przednie z dwoma drążkami prowadzącymi oraz kolumną amortyzatora i sprężyny, pięciodrążkowe zawieszenie tylne, a także elektryczne wspomaganie układu kierowniczego, wraz z systemem Servotronic znanym już z samochodów BMW 3 Sedan.

Jako wyposażenie opcjonalne można otrzymać zawieszenie adaptacyjne. System dynamicznej kontroli stabilności (DSC), który stabilizuje tor jazdy odpowiednio kontrolując ciśnienie w układzie hamulcowym oraz w razie potrzeby redukując moc silnika, zawiera w sobie funkcje i systemy takie jak dynamiczna kontrola trakcji (DTYC), system zapobiegania blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS), kontrola stabilności hamowania na zakrętach (CBC), dynamiczna kontrola hamowania (DBC) wspomaganie hamowania awaryjnego, kompensacja utraty siły hamowania (Fading Compensation), funkcja osuszania hamulców, a także asystent ruszania na wzniesieniu.

Oprócz trybu jazdy ECO PRO, przełącznik Driving Experience Control będący elementem wyposażenia standardowego samochodu, pozwala na wybranie trybów jazdy SPORT+, SPORT oraz COMFORT.

Różne tryby jazdy pozwalają kierowcy łatwo zmieniać charakterystyki pracy podzespołów odpowiedzialnych za przyspieszanie, w tym charakterystykę silnika spalinowego, a także charakterystykę układu wspomagania kierownicy, parametry pracy systemu dynamicznej kontroli stabilności (DSC) oraz charakterystyki zmiany biegów przekładni automatycznej. Jeżeli samochód wyposażono w system Adaptive Drive, zmianie ulegną również charakterystyki tłumienia amortyzatorów.

Projekt: dowód niezwykłej sprawności.
Model hybrydowy oparto na BMW 3 Sedan, który jest wzorem łączenia w wyglądzie nadwozia elegancji ze sportowym zacięciem.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Komentarze