X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Audi S3 Cabriolet - dane techniczne

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2014-02-19
Strona główna -> Audi -> A3 -> (2012-dziś)

Audi S3 Cabriolet

Audi prezentuje model S3 Cabriolet, czyli czystą dynamikę w aucie bez dachu.

Ten czteromiejscowy samochód z otwartą karoserią nie ma sobie równych w swojej klasie. Silnik 2.0 TFSI generuje 221 kW (300 KM) i moment obrotowy 380 Nm. Pomimo tak dużej mocy, w połączeniu z przekładnią S tronic, zużywa średnio tylko 7,1 l paliwa na 100 km. Naturalnie Audi S3 Cabriolet posiada stały napęd na cztery koła quattro – doskonałą podstawę dla uzyskania optymalnej trakcji i dynamiki jazdy w każdych warunkach drogowych. Surowo przestrzegana zasada lekkiej konstrukcji i efektywnie pracujące podwozie, to kolejne cechy charakterystyczne Audi S3 Cabriolet, które latem pojawi się w salonach sprzedaży.

Już sam wygląd świadczy o sportowej naturze Audi S3 Cabriolet. Jego wymiary przedstawiają się następująco: długość 4,43 m, rozstaw osi 2,60 m, szerokość 1,79 m i wysokość 1,39 m. Proporcje są elegancko napięte, wyważone. Precyzyjne linie oraz muskularnie wytłoczone powierzchnie definiują boki pojazdu.

Nowy kabriolet Audi ma tkaninowy dach z elektrohydraulicznym napędem. Dzięki użyciu magnezu, aluminium i najtwardszej stali, udało się zapewnić niski ciężar tego elementu. Izolująca pianka wszyta w tkaninę redukuje poziom hałasu we wnętrzu. Dach dostępny jest w trzech kolorach. Otwiera się i zamyka w czasie 18 sekund, również podczas jazdy, jeśli prędkość nie przekracza 50 km/h. W przypadku zderzenia, system aktywnej ochrony przed skutkami wywrotki chroni pasażerów.

Wiele stylistycznych detali podkreśla pełen dynamiki potencjał tego kabrioletu. Osłonę chłodnicy Singleframe otoczono chromowanym obramowaniem. Kratownica ma barwę szarej platyny, a podwójne, poziome elementy wzmacniające - kolor aluminium. Mniejsze kratownice o strukturze plastra miodu i z podwójnymi, masywnymi wzmacnieniami, wypełniają wloty powietrza charakteryzujące się masywnymi krawędziami. Emblematy S zdobią tył i przód pojazdu. Wśród dwunastu kolorów lakieru znajdziemy ekskluzywny lakier czarny Panther z efektem kryształowym oraz niebieski Sepang z efektem perłowym.

Patrząc na auto z boku, w oczy rzucają się przede wszystkim aluminiowe listwy obramowania przedniej szyby i górnych brzegów karoserii oraz obudowy lusterek bocznych i listwy progowe w kolorze aluminium. Samochód standardowo wyposażono w diodowe światła tylne. Krawędź pokrywy bagażnika wymodelowano w kształcie spojlera, a zderzakom nadano nową formę. Wąskie wykończenie w kolorze aluminium i charakterystyczne cztery poziome żebra, to znak rozpoznawczy dyfuzora o barwie platyny, w którym – jak w każdym modelu S marki Audi – umieszczono cztery końcówki rur układu wydechowego.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze