X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Alfa Romeo MiTo, dane techniczne, spalanie

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2009-11-04
Strona główna -> Alfa Romeo -> MiTo

Alfa Romeo

Alfa Romeo powróciła na Międzynarodowy Pokaz Motoryzacyjny we Frankfurcie nad Menem ze światowymi premierami i obecnie produkowanymi modelami, podkreślając wyjątkowość swojej marki na tle globalnego przemysłu samochodowego.

Gwiazdą pokazu jest model Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde – wersja ekskluzywna z silnikiem 1.4 MultiAir TBi o mocy 170 KM, który zostanie wprowadzony na rynek po zaprezentowaniu innych silników MultiAir.


Symbol reprezentujący kiedyś tylko wybrane, najbardziej sportowe samochody Alfa Romeo, “Quadrifoglio Verde” (zielona czterolistna koniczyna), teraz reprezentuje nowy rodzaj samochodu sportowego, łączący maksymalną przyjemność prowadzenia z dbałością o środowisko naturalne. Dowodzi tego jego doskonały współczynnik masy do mocy (6.7 kg/KM), zapewniający sprawność najwyższej jakości i wyjątkową, wiodącą w tej kategorii, wydajność; 124 KM/litr. Dodatkowo, w odniesieniu do redukcji emisji spalin i zużycia paliwa, silnik 1.4 MultiAir o mocy 170 KM rejestruje wartości 139 g/km emisji dwutlenku węgla (CO2) oraz 4.8 l/100 km w cyklu pozamiejskim: są to wartości, których oczekuje się od małych miejskich samochodów niż typowo sportowych, które przyspieszają od 0 do 100 km/h w nieco ponad siedem sekund.


W towarzystwie głównej atrakcji wystawiane będą również pozostałe modele Alfa Romeo: modele MiTo, Brera, Spider, 159 (w wersji limuzyny i sportwagon-kombi), a także 8C Competizione Coupé i Spider. Wystawiane modele prezentują najnowszą technologię konstrukcji silników Alfa Romeo: rewolucyjny MultiAir 1.4 TBi o mocy 135 KM, potężny 1750 TBi 200 KM i genialny diesel 2.0 JTDM 170 KM.
Strefa wystawowa, zaprojektowana w sposób umożliwiający interaktywność z publicznością, odbiega od tradycji pokazów handlowych, skłaniając się w kierunku bardziej poetyckiego podejścia. W jej centrum znajduje się część poświęcona dzieciom, ich światu i nadziejom na przyszłość; dalekowzroczna marka wie, jak ważne jest wsłuchiwanie się w potrzeby klientów przyszłości. Dlatego też, wyjątkowa platforma we Frankfurcie została zaprojektowana z perspektywy dziecka-inżyniera tworzącego przyszłą rzeczywistość z wyostrzonym zmysłem kreatywności, zachowując jednocześnie klasyczne wartości projektów o technologii Alfa Romeo.


Stoisko, do stworzenia którego inspiracji dostarczył Meccano, przyjmuje formę toru wyścigowego zapełnionego modelami samochodów w skali naturalnej, na którym połączone zostały gry inżynieryjne z tradycyjnymi motywami Alfa Romeo, takimi jak asfalt i czerwona farba. Ogromne płyty Meccano z oświetlonymi otworami – skonstruowane tak, aby przypominały domy miasta przyszłości – stanowią tło dla całej strefy wystawowej. Ta niesamowita inscenizacja została uzupełniona mechanicznymi światłami, zainstalowanymi w rurach zwisających nad oświetlanymi projektami, stwarzając wrażenie czekających na spełnienie marzeń obiecujących inżynierów przyszłości. W hołdzie Meccano, stanowisko będzie prezentowało dźwig, który oryginalnie pojawił się w instalacji z 1908, zaprojektowanej i opatentowanej przez Franka Hornby’ego.


Innowacyjna strefa wystawowa pozwoli podziwiać najnowsze osiągnięcia technologii Alfa Romeo z różnych perspektyw – w wymiarze rekreacyjnym i poetyckim, spoglądającym w kierunku przyszłości oczami nowego pokolenia wielbicieli marki Alfa Romeo, do których należą tzw. Alfisti.
Wreszcie, publiczności zostaną zaprezentowane produkty FGA Capital, finansowego połączenia (spółki joint-venture) zawiązanego pomiędzy Fiat Group Automobiles i Crédit Agricole, specjalizującej się w sektorze motoryzacyjnym. Rozdawane będą materiały promocyjne, a stanowiska wystawowe będą dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Firma ta, współpracująca z najważniejszymi producentami samochodów, działa na terenie Włoch i Europy, kierując się jednym celem nadrzędnym: wspierać sprzedaż markowych samochodów firm takich jak Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Fiat Professional i Abarth, oferując nowoczesne produkty finansowe zawierające usługi wartości dodanych, które są skierowane zarówno do sieci sprzedaży jak i prywatnych oraz biznesowych klientów.

 

źródło: Alfa Romeo

Komentarze