X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Alfa Romeo Giulietta i MiTo 2014

2013-11-13
Strona główna -> Alfa Romeo -> Giulietta

Alfa Romeo Giulietta i MiTo 2014

Nowa Giulietta MY 2014 i nowa MiTo MY 2014 to w swoich segmentach ekspresja autentycznych wartości marki:

włoski styl, osiągi i doskonałość inżynierii pod kątem maksymalnej przyjemności i bezpieczeństwa z jazdy. Samochody Alfa Romeo były od początku dedykowane tym, którzy zamiast koncepcji „praktycznego środka transportu" oczekiwali autentycznych emocji.

Wszystko to w Alfie Romeo sprowadza się do jednego słowa: pasja.  To siła, która od ponad stu lat, każdego dnia, inspiruje i kieruje pracę projektantów i inżynierów. I ta sama pasja rozpala niezliczoną rzeszę fanów rozsianych po całym świecie, od Południowej Afryki aż po Japonię, od Sri Lanki po Argentynę. To także ponad 350 fanklubów Alfy Romeo i milion fanów zarejestrowanych na oficjalnych stronach Alfy Romeo na Facebooku. A to jeszcze nie wszystko: na hasło "Alfa Romeo" - Google wyświetla ponad 64 miliony zdjęć, ilustracji i obrazów.

Liczby te potwierdzają autentyczną i wspólną pasję, która zrodziła się z niezwykłej spuścizny intelektualnej i technologicznej, pozwalającej zapisać najważniejsze karty historii motoryzacji - i na nowo interpretowanej wraz z pojawieniem się każdego nowego modelu Alfy Romeo. Nowa Giulietta MY 2014 i MiTo MY 2014 nie stanowią tu wyjątku, zaznaczając swą obecność w odpowiednich segmentach rynkowych za sprawą alchemii wspaniałego stylu, siły kompaktowego napędu, proporcji mocy do masy oraz unikalnych rozwiązań technologicznych, ukierunkowanych na czystą przyjemność z jazdy.

Kluczowy model Giulietta wykreował Alfę Romeo na lidera ważnego segmentu rynkowego w Europie, udowadniając wszystkim, że samochód „mocny" może również znaczyć „oszczędny", a „elegancki" być „komfortowy", a „kompaktowy" jest pełen „wdzięku". To właśnie dlatego Giulietta zdobyła nie mniej niż 22 nagrody i od momentu wprowadzenia na rynek w połowie 2010 roku do dnia dzisiejszego, nabywców znalazło 224.000 egzemplarzy. Poza tym, przez cały 2012 rok model znajdował się na liście „Top Ten" najlepiej sprzedających się samochodów we Włoszech.

Również i model MiTo został entuzjastycznie przyjęty przez publiczność, przede wszystkim przez nową generację Alfistów - młodą klientelę, która dzięki niemu mogła spełnić swoje marzenie: kupić sportowy samochód, bezpieczny i wyróżniający się stylem, rozwiązaniami technologicznymi - a oferowany po przystępnej cenie. Jednoczesne nacisk na obniżenie zużycia paliwa i emisję spalin, właściwości dynamiczne oraz niewielkie wymiary uczyniły z modelu MiTo atrakcyjną propozycję również dla starszych klientów, w kontekście obecnego trendu motoryzacji, który najwyraźniej premiuje tendencję do downsizingu.

Nowe wcielenie modeli Giulietta i MiTo potwierdza więc „pasję Alfy Romeo", którą Orazio Satta Puliga (1910-1974), jeden z największych projektantów marki, przedstawiał następująco: «Alfa Romeo to nie jest zwykła fabryka samochodów, a jej auta są czymś więcej niż pojazdami budowanymi w konwencjonalny sposób, albowiem uwielbienie dla środka transportu to rodzaj uzależnienia. To styl życia i wyjątkowy sposób tworzenia pojazdu silnikowego. Coś, co nie podlega znanym definicjom. Jej elementy są jak irracjonalne cechy duszy ludzkiej, których nie da się wyjaśnić w logiczny sposób».

Alfa Romeo Giulietta MY 2014. Aby utrzymać wiodącą rolę w swoim segmencie, nowa Alfa Romeo Giulietta Model Year 2014 oferuje istotne zmiany, począwszy od nowego silnika wysokoprężnego 2.0 MultiJet drugiej generacji o mocy 150 KM. Silnik jest wyposażony w turbosprężarkę o niskiej bezwładności, której wydajność i szybkość reakcji pozwala już w dolnym zakresie obrotów uzyskać najwyższy moment obrotowy w tej kategorii - 380 Nm przy 1750 obr/min. Pozwala to uzyskać doskonałe osiągi - maksymalną prędkość 210 km/h i przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 8,8 sekundy. Wszystko to przy oszczędnym zużyciu paliwa oraz niskiej emisji spalin w cyklu mieszanym - odpowiednio 4,2 l/100 km i zaledwie 110 g/km CO2.

« < 1 2 > »

Komentarze