X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Alfa Romeo Giulietta i Alfa Romeo MiTo

2012-03-30
Strona główna -> Alfa Romeo -> MiTo

Co jest tajemnicą sukcesu? Giulietta to przełomowy model w historii Alfy Roemo. Wewnętrzne badania potwierdzają, że niemal 98% Użytkowników wyraża zadowolenie z jej zakupu i eksploatacji i niemal wszyscy (90%) skłonni są polecić zakup Giulietty innym - to 15% powyżej statystycznej średniej dla nowych modeli wkrótce po wprowadzeniu ich na rynek. Kierowcy w rozmowach, wśród najbardziej satysfakcjonujących cech Giulietty wymieniają wspaniałe prowadzenie, system DNA, który pozwala na zmianę nastawów auta, niskie zużycie paliwa dla silników o mocy 170 KM.

Niepodważalnym atutem  modelu jest także wysoki poziom bezpieczeństwa potwierdzony testami Euro NCAP. Alfa Giulietta po zdobyciu najwyższej, pięciogwiazdkowej oceny w dalszym ciągu jest najbezpieczniejszym autem kompaktowym dostępnym na rynku. Mimo pojawienia się nowych propozycji konkurencji z Japonii i Niemiec,  Giulietta nie oddaje palmy pierwszeństwa.

Przypominamy, że w każdej wersji kompaktowej Alfy, o bezpieczeństwo Pasażerów dbają seryjnie montowane systemy bezpieczeństwa czynnego i biernego.
Na liście „strażników" są m.in.:

- układ Alfa DNA wraz z samoblokującym elektronicznym mechanizmem różnicowym Q2 (powoduje transfer momentu obrotowego na koło zewnętrzne podczas pokonywania zakrętów, by uniknąć podsterowności i zwiększyć trakcję dla poprawy kierowalności),

- system PreFill (zapewniający przyspieszenie działania układu hamulcowego w sytuacjach awaryjnych),

- silniki serii MultiAir, w których zastąpiono klasyczny wałek rozrządu układem elektrohydraulicznym, dzięki czemu uzyskano najbardziej płynną zmianę faz rozrządu,

- oraz system aktywnych zagłówków anti-whiplash, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami wstępnymi (dla foteli przednich), sześć poduszek powietrznych w standardzie wyposażenia, system stabilizacji toru jazdy VDC (ESP).

 

źródło: Fiat

« < 1 2 > »

Komentarze