2013-02-04
- Zawieszenie: sportowe REIGER RACING, potrójna regulacja, kolumny McPhersona z mocowaniami Uniball, przystosowane do jazdy po drogach asfaltowych i szutrowych
- Układ kierowniczy: wspomaganie elektrohydrauliczne
- Felgi: aluminiowe EVO Corse, 6,5 x 16 cali (drogi asfaltowe), 6 x 15 (drogi szutrowe)
- Układ hamulcowy: hydrauliczny hamulec ręczny typu „fly-off” regulacja ciśnienia osi tylnej, czterotłoczkowe zaciski Brembo
- Tarcze hamulcowe: 310 mm wentylowane (asfalt, przód), 278 mm wentylowane (drogi szutrowe, przód), 264 mm (drogi asfaltowe i szutrowe, tył)
- Nadwozie: lekka konstrukcja, gama zintegrowanych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa, osłona antynajazdowa na silnik i zbiornik paliwa;
- Wyposażenie wewnętrzne: fotele sportowe SPARCO Competition (kompatybilne z systemem HANS), elektryczna gaśnica, akumulator suchoładowany
- Wyposażenie zewnętrzne: elementy nadwozia OPC Line, uchwyty szybkomocujące na dachu i pokrywie bagażnika, pętle holownicze
- Elektronika: wyświetlacz Motorsport, ciekłokrystaliczny sygnalizator zmiany biegów, komputer pokładowy MONIT, centralny panel sterowania, lampka do czytania map
- Wymiary: Długość: 3698 mm, szerokość: 1720 mm, (regulowana) wysokość: 1442 mm (konfiguracja do jazdy po asfalcie), rozstaw osi: 2310 mm, waga: 1030 kg
źródło: General Motors