X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

15-lecie Kia Motors Polska

2012-10-13
Strona główna -> Kia -> Carens -> 3 (2006-2013)

„Nasze sukcesy sprzedażowe są wyraźnym dowodem, iż samochody z logo Kia odpowiadają potrzebom polskiego rynku i cieszą się wysokim popytem wśród rzeszy konsumentów. To właśnie rewolucja w dziedzinie produktu, designu oraz prowadzenie rozsądnej polityki cenowej plasuje KMP wśród głównych graczy na rynku motoryzacyjnym. Od kilku lat konsekwentnie realizujemy strategię umocnienia marki Kia za pośrednictwem różnych kanałów sprzedaży. Intensywny rozwój naszej sieci dealerskiej, która obecnie liczy już 70 salonów i serwisów, współpraca w zakresie dostawy floty Kia dla polskiej policji czy firm prywatnych, a także oferta dedykowana klientom indywidualnym, dostosowana do krajowych realiów – to tylko niektóre z działań, które zapewniają nam stały wzrost, mimo wyraźnego spadku sprzedaży na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Mając w zanadrzu nowe generacje samochodów oraz odświeżone wersje znanych i cenionych modeli absolutnie nie zamierzamy zwalniać tempa przynajmniej przez kolejne 15 lat.” – powiedział Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający KMP.

Coraz śmielsza ekspansja Koreańczyków na polskim rynku mocno dała się we znaki konkurencji. Na szczęście nie była to ofensywa jedynie cenowa. Kia mocno postawia na jakość, nowoczesność i indywidualizm swoich produktów. W ciągu 15 lat Kia Motors Polska wprowadziła nikomu nieznaną markę z koreańskim rodowodem do krajowej czołówki motoryzacyjnych rankingów i jako jedna z niewielu firm od kilku lat utrzymuje w Polsce wzrost sprzedaży. Koncentrując się na umocnieniu swojej pozycji, zgodnie z wpisaną w filozofię Kia Motors Corporation zasadą „The Power to surprise”, KMP aktywnie angażuje się w różnorodne inicjatywy sportowe, takie jak Kia Lotos Race, Soul Surfing Cup czy Amatorski Turniej Tenisowy w ramach sponsoringu Australian Open. W 2012 roku Kia była również jednym z głównych sponsorów organizowanych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, co przyniosło marce doskonałe efekty promocyjne.


Dotychczasowe sukcesy, rosnące wyniki sprzedaży, liczne nagrody oraz wyróżnienia czy wygrane w mediach porównania nie pozostawiają wątpliwości, że Kia jest na dobrej drodze do dalszego wzmacniania swojej pozycji w Polsce. Dzięki nowoczesnym modelom, atrakcyjnej polityce cenowej, 7-letniej gwarancji i rozwijającej się ofercie posprzedażowej, auta koreańskiego producenta już na stałe zagościły w świadomości polskich klientów. Wszelkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że pozycja marki z biegiem czasu będzie jeszcze silniejsza.

 
Kia Motors Corporation (KMC). Kia Motors Corporation rozpoczęła działalność w roku 1944 i jest najstarszym koreańskim wytwórcą pojazdów mechanicznych. Początkowo firma produkowała rowery ale konsekwentną budowę swej obecności na światowym rynku motoryzacyjnym Kia rozpoczęła od pierwszej dostawy eksportowej samochodów z Korei Południowej w roku 1975, kiedy to niewielka partia pick-upów Kia Brisa trafiła do Kataru. Po wyeksportowaniu pięciu milionów pojazdów, co nastąpiło w marcu 2005 roku i zajęło 30 lat, Kia Motors potrzebowała zaledwie sześciu lat, aby wyeksportować następne pięć milionów samochodów swej produkcji. Było to efektem strategii skoncentrowanego zarządzania, dzięki której osiągnięto szybkie postępy w zakresie wzornictwa produktowego i jakości produkcji lecz także na polu globalnego marketingu oraz doskonalenia sieci sprzedaży. W latach 2003-2008 Kia dokonała radykalnej odnowy oferowanej gamy modelowej wprowadzając 18 zupełnie nowych bądź odnowionych modeli. Kontynuując swoją ofensywę w latach 2009-2012 koncern wprowadził kolejne 20 zupełnie nowych i zmodernizowanych samochodów oraz dodatkowe wersje silnikowe obecnie oferowanych modeli (w tym samochody z systemem ISG, Hybrydy oraz napęd wodorowy). Ogromne przyspieszenie w rozwoju marki nastąpiło w okresie ostatnich kilku lat wraz z wprowadzeniem w skali globalnej nowych generacji takich modeli jak cee’d, Picanto, Rio, Soul, Venga, Sportage, Sorento oraz Optima.

« < 1 2 3 > »

Komentarze