X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

peugeot 3008 dane techniczne, test

Strona główna -> Peugeot -> 3008

 



Peugeot 3008

We wnętrzu pojazdu zastosowano innowacyjny system Multiflex, który pozwala na złożenie oparć przednich i tylnych siedzeń, co tworzy zupełnie płaską przestrzeń ładunkową o pojemności 1 604 litrów. Peugeot wyposażył także swój pojazd w system head-up display, ukazujący najważniejsze wskazania na przedniej szybie, oraz adaptacyjny tempomat utrzymujący stałą odległość od samochodu jadącego z przodu.

W gamie jednostek napędowych dostępne są zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne. Podstawową wersję napędza benzynowy 1.6 VTi o mocy 120 KM, lepiej wyposażone modele otrzymały doładowaną jednostkę benzynową o tej samej pojemności i mocy 150 KM. Dla wielbicieli silników wysokoprężnych przewidziano trzy oszczędne Diesle - 1.6 HDi 110 KM, 2.0 HDi 150 KM i 2.0 HDi 163 KM.

W roku 2011 do gamy dołączyła hybryda wykorzystująca silnik wysokoprężny do napędzania kół przednich oraz motor elektryczny do napędu kół z tyłu.

O odpowiednie zachowanie na drodze dba zainstalowany w tylnym zawieszeniu system Dynamic Roll Control, zapobiegający nadmiernym przechyłom nadwozia. W terenie natomiast przydatny okaże się układ Grip Control optymalizujący trakcję przednich kół i zapewniający lepszą przyczepność. Kierowca otrzymał do dyspozycji pokrętło, za pomocą którego może wybrać jeden z pięciu trybów jazdy: Standard, Snow (śnieg), Off Road (błoto/luźna nawierzchnia/mokra trawa), piach i ESP off.

Sprzedaż Peugeota 3008 rozpoczęto latem 2009 roku.

 

źródło: Peugeot / Mototarget.pl