X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel Zafira Tourer dane techniczne

Strona główna -> Opel -> Zafira Tourer

 



Opel Zafira Tourer

Oferująca doskonałe połączenie funkcjonalności i jakości, Zafira Tourer wnosi do segmentu niewielkich samochodów typu monocab cechy i innowacyjność technologiczną Insignii, a także filozofię projektowania Opla – „rzeźbiarskie mistrzostwo idące w parze z niemiecką precyzją”.


Nazwa „Tourer” oznacza ogromny krok naprzód. Dzięki znacznie przekonstruowanemu systemowi siedzeń Flex7 kompaktowy monocab trzeciej generacji Opla tworzy nowe standardy elastyczności i jakości wnętrza. Jednak ta metamorfoza wykracza poza umiejętność przekształcenia aranżacji wnętrza: udoskonalone zostało ogólne wrażenie. Swoboda jazdy oraz wysoka jakość są konsekwencją wyrafinowanej konstrukcji, przestronnej atmosfery wnętrza, ulepszonego podwozia i innowacyjnych technologii, które zwiększają komfort i bezpieczeństwo.

Wzór elastyczności oferuje pasażerom siedzącym z tyłu nowe doznania o najwyższym standardzie
Gdy pierwszej generacji Opel Zafira został wprowadzony na rynek w 1999 roku był nie tylko pierwszym samochodem w swojej klasie wyposażonym w siedem miejsc, ale także ustanawiał nowe standardy, dzięki w pełni zintegrowanej elastyczności wnętrza. Oznacza to, że nie jest konieczne usuwanie i przechowywania ciężkich siedzeń. Od 1999 roku Opel sprzedał w Europie ponad 2, 2 miliona aut generacji Zafiry. Wraz z Merivą, europejskim liderem w klasie małych samochodów typu monocab, Zafira sprawiła, że Opel stał się wzorem elastyczności w segmencie tego typu pojazdów.

Najwyższej jakości elastyczność to wizytówka nowego modelu Zafira Tourer. Inżynierowie Opla znacznie podnieśli standard koncepcji siedzeń Flex7. Podczas gdy cały trzeci rząd nadal może być składany w równej linii z podłogą i bagażnikiem, drugi rząd został całkowicie przekonstruowany: już nie tworzy kanapy, ale składa się z trzech oddzielnych, pojedynczych foteli, które można złożyć i przesunąć niezależnie od pozostałych. Każdy z foteli może zostać przesunięty pionowo o 210 mm.

W dodatku, pasażerowie siedzący w drugim rzędzie mogą korzystać z jedynego w swoim rodzaju, opcjonalnego systemu salonowego „Lounge Seating”, zapewniającego dużą przestrzeń i komfort charakterystyczny dla limuzyny. Dzięki mechanizmowi składania foteli, tył środkowego siedzenia w drugim rzędzie może być składany i obracany, przez co oferuje wygodne podłokietniki dla pasażerów siedzących w fotelach zewnętrznych. Ruch wzdłużny zewnętrznych siedzeń jest w tym przypadku rozszerzony do 280 mm – to o 70 mm więcej niż w wersji standardowej i o 80 mm więcej niż w obecnym modelu Zafiry. Ponadto siedzenia zewnętrzne wysuwają się o 50 mm w stronę środka wnętrza, co stanowi prawdziwą nowość w segmencie.

« < 1 2 3 4 5 > »