X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

mini coupe dane techniczne

Strona główna -> Mini -> Coupe

 



Mini Coupe

Autentyczne przeniesienie sportowych genów marki do nowocześniejszej koncepcji pojazdu.

 

Nowa interpretacja kategorii najbardziej kompaktowych samochodów sportowych. Niedościgniona zwinność prowadzenia i najlepsze osiągi w całej palecie modeli; innowacyjna stylistyka z indywidualnym dachem w kształcie hełmu oraz zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne. Większa wszechstronność dzięki szeroko otwieranej pokrywie bagażnika i dużemu bagażnikowi o uniwersalnym zastosowaniu.


Czterocylindrowe silniki najnowszej generacji. Najmocniejsze jednostki benzynowe i wysokoprężne w całej ofercie silników MINI. Technologie silników w oparciu o konstrukcyjne know-how BMW Group lub zaczerpnięte bezpośrednio ze sportów motorowych.

 

MINI John Cooper Works Coupé o mocy 155 kW/211 KM, MINI Cooper S Coupé o mocy 135 kW/184 KM, MINI Cooper Coupé o mocy 90 kW/122 KM, MINI Cooper SD Coupé o mocy 105 kW/143 KM.

 

Wzorcowa wydajność dzięki bogatemu pakietowi technologicznemu MINIMALISM w wyposażeniu standardowym; sześciobiegowa skrzynia manualna w standardzie, sześciostopniowa skrzynia automatyczna jako opcja w MINI Cooper S Coupé, Cooper Coupé oraz MINI Cooper SD Coupé.


Niezrównanie intensywne gokartowe właściwości jezdne dzięki konsekwentnemu nastawieniu układu jezdnego, rozkładu masy na osie i struktury karoserii na maksymalną radość z jazdy. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy i stabilizacja jazdy DSC (układ dynamicznej kontroli stabilności) w standardzie, tryb dynamicznej kontroli trakcji DTC z EDLC (Electronic Differential Lock Control) opcjonalnie (standard w MINI John Cooper Works Coupé).

 

Innowacyjne środki ochrony pieszych i środki wzmacniające sztywność karoserii skutkują lekkim przesunięciem środka ciężkości do przodu; dzięki temu zoptymalizowana trakcja MINI Coupé z napędem przednim; większa zwinność i bezpieczeństwo dzięki wyższej sztywności karoserii uzyskanej przez zastosowanie odpowiednich wzmocnień, specyficznych dla poszczególnych modeli.


Pierwsze MINI o trójbryłowej karoserii z charakterystycznym tyłem w klasycznym stylu Gran Turismo; sportowo płaska sylwetka coupé. Wysokość pojazdu mniejsza o 29 mm niż w MINI.

« < 1 2 3 > »