X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

nowy hyundai i40 dane techniczne, spalanie

Strona główna -> Hyundai -> i40

 



Hyundai i40

Hyundai i40 - reprezentujący segment D, został zaprojektowany w europejskim centrum R&D firmy w niemieckim Rüsselsheim.

i40 trafił do salonów w czerwcu 2011 roku w wersji kombi.

Hyundai i40 dzięki wyróżniającym się języku projektowania określanym jako Fluidic Sculpture zyskał tak oryginalny i dynamiczny wygląd. Charakterystyczny sześciokątny grill i niepowtarzalny kształt reflektorów przednich dodatkowo podkreślają wyrazisty i nowoczesny wygląd auta.

Sportowy design i40 nie wpływa jednak negatywnie na poziom komfortu wnętrza. Rozstaw osi wynosi 2770 mm, a samochód oferuje najlepszą w swojej klasie wewnętrzną przestrzeń przednią od siedzenia do dachu (1025mm), na wysokości ramion (1455mm) i nóg (1170mm). Imponująca przestronność jest gwarancją najwyższego komfortu podróżowania wszystkich pasażerów.

Pojemność bagażnika i40 zdecydowanie wyróżnia się w swojej klasie i wynosi standardowo 553 litrów, a przy złożonych siedzeniach zwiększa się do 1719 litrów.

Nowy i40 dostępny będzie w czterech wersjach silnikowych - dwóch benzynowych i dwóch wysokoprężnych o mocach od 115 KM do 177 KM, z wysokim momentem obrotowym dostępnym w szerokim zakresie obrotów silnika, dzięki czemu i40 prowadzi się przyjemnie zarówno po mieście jak i autostradzie.

W segmencie D silniki Diesla stanowią 75% całkowitej sprzedaży, dlatego Hyundai przewiduje, że najbardziej popularnym będzie silnik 1,7 l Diesel o mocy 136 KM. W samochodzie zadebiutuje także zupełnie nowy 2,0-litrowy silnik GDI o nazwie Nu, zapewniający wyjątkowe osiągi przy jednocześnie niskim zużyciu paliwa. Ogólnie Hyundai zakłada sprzedaż w podziale na silniki w stosunku 65% Diesel i 35% benzyna.

Hyundai i40 będzie dostępny również w wersji Blue obejmującej najnowsze technologie, opracowane w ramach programu Hyundai Blue Drive™ m.in. zintegrowany system Stop & Go (ISG), opony o niskim współczynniku oporu toczenia i system zarządzania energią (AMS).

i40 w wersji Blue z jednostką U-II, 1,7-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 115 KM, osiąga emisję CO2 na poziomie 113 g/km i spalanie na poziomie 4,3 l/100 km, dzięki czemu jest najbardziej przyjaznym dla środowiska modelem w swojej klasie.

Bogate wyposażenie standardowe i wiele nowoczesnych rozwiązań, dostępnych jako opcja u większości modeli konkurencyjnych, będzie zdecydowaną kartą przetargową modelu i40.

« < 1 2 > »